ΚΑΤΑΛΗΨΗ Α.Σ.Κ.Τ. Πειραιώς 256 . bus : 049 απο Αθηνάς, στάση Καλών Τεχνών

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ΛΗΞΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ

Η κατάληψη έληξε. 
Απο αύριο η σχολή θα λειτουργεί κανονικά. 
Μείνετε συντονισμένοι για δράσεις έως την επόμενη Γενική Συνέλευση. 

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Σήμερα Πέμπτη 09/12/2010

18:00 Ursula Biemann, Black Sea Files, 2005, 43'

22:00 Big lebowski, Coen Brothers

ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΑΣΚΤ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ

Μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των φοιτητών της Α.Σ.Κ.Τ, η σχολή τελεί υπό κατάληψη εδώ και μια εβδομάδα, σαν απάντηση στην έναρξη του στημένου διαλόγου για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση.
Στην εποχη του ΔΝΤ, της ανασφάλειας και της ανεργίας, οι επιθέσεις των εντολοδόχων της Τρόικας οξύνονται σε κάθε έκφανση της κοινωνικής ζωής και αγγίζουν όλα τα κομμάτια της. Η απάντηση στο σαθρό μέλλον που μας ετοιμάζουν δεν μπόρει να είναι άλλη από τους συλλογικούς συντονισμένους αγώνες φοιτητών εργαζομένων και νεολαίας.
Εν μέρει στόχος μιας τέτοιας κατάληψης, είναι η αυτοδιαχείρηση των χώρων και το μπλοκάρισμα οποιασδήποτε παραγωγικής για το Κράτος διαδικασίας. Τυπικά οι κατατακτήριες εξετάσεις αποτελούν παραγωγική διαδικασία, ειδικά με την υπάρχουσα ομολογουμένως προβληματική μορφή τους, αλλα εμείς δεν την αντιλαμβανόμαστε ως τέτοια. Κατανοούμε (μάλλον λίγο παραπάνω από τον καθένα) την αγωνία και τη προσπάθειά των υποψηφίων, οπότε αποφασίσαμε να μην παρακωλύσουμε τις κατατακτήριες καθαρά για λόγους αλληλεγγύης και να μην παρατείνουμε την αναμονή τους.




-Θέτουμε εκτός κατάληψης τους χώρους “Νίκος Κεσσανλής” για το εικαστικό και “De Chirico” για τους θεωρητικό για τις μέρες που είναι απαραίτητο, με αποκλειστικό σκοπό την διεξαγωγή των κατατακτηρίων εξετάσεων.

-Επιτρέπουμε τη γραμματειακή/διοικητική λειτουργία στον χώρο της κατάληψης της πρυτανείας τις μέρες που κρίνεται απαραίτητο, με την προϋπόθεση πως θα εξυπηρετεί αποκλειστικά τις ανάγκες των εξετάσεων.




8/12/2010

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Παρεμβαση και συμμετοχη στην πορεια 6/12/2010




Είναι κοινώς παραδεκτό πως η ολομέτωπη επίθεση που δεχόμαστε, επηρεάζει την κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας. Αυτή η επίθεση, η οποία ξεπερνά κάθε προηγούμενο, εξ' αιτίας και με την πρόφαση της κρίσης -σύμφυτο στοιχείο του καπιταλισμού- έρχεται να αναιρέσει κάθε κοινωνικό κεκτημένο και προχωρά σε αναδιαρθρώσεις σε όλα τα επίπεδα. Στο πλαίσιο των γενικότερων περικοπών που επιλέγει να εφαρμόσει η κυβέρνηση, υπό την καθοδήγηση της Ε.Ε. και του ΔΝΤ, βάλλονται απροκάλυπτα εργαζόμενοι και φοιτητές ενώ παράλληλα κράτος πρόνοιας (κοινωνικές παροχές, υγεία, συντάξεις) καταρρέει. 
Η πολιτική αυτή στοχεύει ξεκάθαρα αφενός στην αλλαγή των εργασιακών σχέσεων παρέχοντας το μέγιστο δυνατό κέρδος για το κεφάλαιο και αφετέρου 
στη πλήρη πειθάρχηση και ενσωμάτωση της κοινωνίας.  


Αυτές οι αλλαγές δεν αφήνουν ανέπαφη την εκπαίδευση. Το πανεπιστήμιο σήμερα έχει έναν διττό χαρακτήρα. Από τη μία επιτελεί τον ρόλο ενός ιδεολογικού μηχανισμού που αναπαράγει την κυρίαρχη ιδεολογία και από την άλλη αναλαμβάνει αυτό που παράγει να βρίσκεται σε συσχετισμό με τις ανάγκες της αγοράς. Με αυτόν τον τρόπο διαμορφώνεται -ήδη από τα φοιτητικά χρόνια- το "επιθυμητό" μοντέλο εργαζόμενου (ελαστικός, εξειδικευμένος, πειθαρχημένος, παραγωγικός και χαμηλά αμειβόμενος). Μέσα από την αναδιάρθρωση και το προσχέδιο της Διαμαντοπούλου αυτός ο χαρακτήρας του πανεπιστημίου εντείνεται. Συγκεκριμένα και κομβικά, οι αλλαγές που προωθούνται, είναι:


Διοίκηση:  


-ανώτατο όργανο λήψης αποφάσεων γίνεται το Συμβούλιο, στο οποίο συμμετέχουν καθηγητές και υπάλληλοι του υπουργείου, και ταυτόχρονα καταργείται η παρουσία των φοιτητών στα όργανα αυτά.  


-ο πρύτανης του ιδρύματος μπορεί να διοριστεί στη θέση ακόμα και αν δεν είναι καθηγητής της σχολής ακόμη μάλιστα και αν είναι καθηγητής σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού.  


-τον απόλυτο έλεγχο του ιδρύματος θα έχει ο μάνατζερ της σχολής. Εκπαιδευτικός καλλικράτης και περικοπές κρατικής χρηματοδότησης του πανεπιστημίου:  


-συγχωνεύσεις και καταργήσεις τμημάτων και σχολών στα πλαίσια του εξορθολογισμού των εξόδων του κράτους για τα πανεπιστήμια. 


-η χρηματοδότηση θα γίνεται βάσει της αξιολόγησης, της δυνατότητας δηλαδή της εκάστοτε σχολής να συμπορεύεται με τις απαιτήσεις του υπουργείου, από τα έξοδά της μέχρι των αριθμό αποφοίτων της (οπότε η φοίτηση θα διαρκεί υποχρεωτικά κάποια χρόνια και μετά θα διαγράφεσαι). Επομένως, οι "καλές" σχολές θα χρηματοδοτούνται περισσότερο, σε διαφορετική περίπτωση θα καλούνται να καλύψουν μόνες τους τις ανάγκες τους, ακόμα και να κλείσουν αν αυτό δεν καθίσταται δυνατό.  


-στο στόχαστρο πρώτες μπαίνουν οι φοιτητικές παροχές και η περικοπή τους.  


Δημιουργείται το κουπόνι φοίτησης, το οποίο θ' αποκτάς πληρώνοντας και θα σου παρέχει δωρεάν συγκοινωνία, συγγράμματα και ούτω καθ' εξής, καταργώντας ουσιαστικά το δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης.  


Φοιτητική καθημερινότητα: 


Υποχρεωτικές παρακολουθήσεις, απουσίες και αλυσίδες μαθημάτων
που προϋποθέτουν πως για να δώσεις μαθήματα ενός εξαμήνου πρέπει 
να έχεις περάσει το προηγούμενο εξάμηνο και πως για να γραφτείς στο 
επόμενο έτος πρέπει να 'χεις περάσει συγκεκριμένο αριθμό μαθημάτων.  


Διάλυση πτυχίου και επαγγελματικών δικαιωμάτων:  


θέσπιση του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, που κατατάσσει τους αποφοίτους ανάλογα με τα προσόντα (πιστωτικές μονάδες, σεμινάρια κοκ) που έχουν συγκέντρωσε αλλά και με επιπλέον συνεχείς εξετάσεις, καθιστώντας το πτυχίο ως ένα απλό πιστοποιητικό φοίτησης που δεν κατοχυρώνει καμία επαγγελματική κάλυψη καθώς θα πρέπει μονίμως να εμπλουτίζεις το φάκελο προσόντων σου μέσω της δια βίου μάθησης. 


Άσυλο:  


Αναγνωρισμένο ως επικίνδυνο στοιχείο, έχει μπει πολλάκις στο στόχαστρο του κράτους. Θεσπίζονται ως χώροι ασύλου μόνο οι αίθουσες διεξαγωγής εκπαιδευτικών διαδικασιών και η απόφαση κατάργησής του παραχωρείται στο Συμβούλιο πια, το όργανο στο οποίο οι φοιτητές δεν θα έχουν καμία δύναμη  


Συνειδητοποιούμε πως απέναντι σε όλα αυτά, αυτό που έχουμε να αντιπαραβάλλουμε είναι ο συλλογικός αγώνας. Είμαστε αλληλέγγυοι στις κινητοποιήσεις των φοιτητών της Ιταλίας και της Αγγλίας και εμπνεόμαστε απ' αυτές. Επιλέγουμε να λειτουργούμε μέσα από τη γενική συνέλευση ως μία αμιγώς αμεσοδημοκρατική διαδικασία για τη λήψη αποφάσεων. Θεωρούμε ως τη μόνη νικηφόρα πρακτική την παρουσία μας στον δρόμο σε συντονισμό με άλλους φοιτητικούς συλλόγους, εργαζόμενους και άλλα κομμάτια της κοινωνίας που έχουν επιλέξει τον δρόμο του αγώνα. Σπάμε τον στημένο διάλογο του υπουργείου και της κυβέρνησης και στήνουμε τον πραγματικό διάλογο μέσα στο πανεπιστήμιο. Υιοθετούμε μία από τις πιο δυναμικές μορφές πάλης, την κατάληψη ως:  


- Μία κατάσταση που μπλοκάρει την ομαλή εκπαιδευτική-παραγωγική διαδικασία, ασκώντας πίεση στο Υπουργείο και δημιουργεί τις συνθήκες εμπλοκής μας στις κινητοποιήσεις. - Μία επανοικειοποίση του χώρου, του χρόνου και της καθημερινότητας, μέσα από το σπάσιμο των επιβεβλημένων σε εμάς δομών και αντικατάσταση τους από άλλες, σχηματισμένες αμεσοδημοκρατικά από τα κάτω, φτιαγμένες για να εξυπηρετούν αποκλειστικά εμάς.  


- Ένα ιστορικό παράδειγμα νικηφόρου αγώνα.  


Constant, Σκιτσο για την Νέα Βαβυλωνία “Όσο κρίσιμες και αν είναι η κατάσταση και οι συνθήκες στις οποίες βρίσκεσαι, μην απελπίζεσαι διόλου. Στις περιστάσεις όπου πρέπει να φοβάσαι τα πάντα, μη φοβάσαι τίποτα. Όταν σε περιτριγυρίζουν κάθε λογής κίνδυνοι, μη φοβάσαι κανέναν. Όταν δεν έχεις καμία ελπίδα σωτηρίας, να υπολογίζεις σε πολλές. Όταν αιφνιδιάζεσαι, να αιφνιδιάζεις τον ίδιο τον εχθρό.”  


Σουν τσε, Η τέχνη του πολέμου  


ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ :  


-Άμεση απόσυρση ολόκληρου του προσχεδίου νόμου της Διαμαντοπούλου
-Καμία συμμετοχή της σχολής μας στον στημένο διάλογο με το υπουργείο
-Κατάληψη της σχολής από Τετάρτη 8/12 εως Πέμπτη 16/12
-Νέα Γενική συνέλευση την Πέμπτη 16/12 2:00 μμ
-Συμμετοχή στην πορεία το Σάββατο 11/12 στην σύνοδο των Πρυτάνεων στο
Λαύριο
-Συμμετοχή στην πορεία τετάρτη 15/12 ημέρα πανεργατικής απεργίας
-Συντονισμός με εργατικες-φοιτητικές-μαθητικές συνελεύσεις των οποίων οι αποφάσεις κινουνται σε αγωνιστικό πλαίσιο.  


ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΑΣΚΤ

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Δευτέρα 6 /12  
Συγκέντρωση στα Προπύλαια  
για τα δύο χρόνια μετά την εν ψυχρώ δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου
δύο χρόνια μετα την εξέγερση του Δεκέμβρη

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

tomorrow 03-12-2010


αύριο 10:00π.μ
πουρνό πουρνό ετοιμαζόμαστε για  δ ρ ά σ η
αφισομάνι στα λεωφορεία
και πανό 
έκπληψη...

Πως δουλεύουν οι χώροι της Κατάληψης

Πως δουλεύουν οι χώροι της Κατάληψης

Η κατάληψη για εμάς, μεταξύ αλλων, νοηματοδοτείται και απο την επανοικειοποίηση της καθημερινότητας, μεσα από το σπάσιμο μίας κανονικότητας που μας έχει επιβληθεί. Έτσι, αποφασίσαμε πως δεν εχουμε να χωρίσουμε τίποτα γλύπτες, χαράκτες, ζωγράφοι κ.ο.κ. και πως τα “γραμματα” που χωρίζουν τα εργαστήρια μας ειναι πλασματικά. Αποφασίζουμε να δουλέψουμε συλλογικά και καλούμε τους φοιτητές να συμμετέχουν σε αυτό. Λόγω του ότι προκύπτουν πρακτικές δυσκολίες -τουλάχιστον για αρχή- κρίθηκε αναγκαίο να επιλεχθούν καποιοί συγκεκριμένοι χώροι όπου θα μπορεί να δουλέψει ο οποιοσδήποτε ανεξαρτήτως εργαστηρίου. Αυτοί οι χώροι ειναι το φουαγέ και ο χώρος του Δ εργαστηρίου ζωγραφικής.

Με διάθεση να εμπλακούμε όλοι σε μια άλλου τύπου πραγμάτωση της καθημερινότητας συγκροτώντας το “συλλογικό”







το συντονιστικό της κατάληψης ΑΣΚΤ
katalipsiaskt10.blogspot.com

(το περιεχόμενο και οι δράσεις της κατάληψης, καθορίζονται απο την ανοιχτη συντονιστική συνέλευση που πραγματοποιείται καθημερινά)

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Κείμενο παρέμβασης στους κατατακτήριους


Κατατακτήτριες

Αθήνα, 1 Δεκεμβρίου 2010
ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΑΣΚΤ
Καλό μήνα


Μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των φοιτητών της Α.Σ.Κ.Τ, η σχολή από χθες τελεί υπό κατάληψη, σαν απάντηση στην έναρξη του στημένου διαλόγου για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Ο στόχος μιας τέτοιας κατάληψης, είναι η αυτοδιαχείρηση των χώρων και το μπλοκάρισμα οποιασδήποτε παραγωγικής για το Κράτος διαδικασίας. Τυπικά οι εξετάσεις αποτελούν παραγωγική διαδικασία, ειδικά με την υπάρχουσα ομολογουμένως προβληματική μορφή τους, αλλα εμείς δεν την αντιλαμβανόμαστε ως τέτοια. Κατανοούμε (μάλλον λίγο παραπάνω από τον καθένα) την αγωνία και τη προσπάθειά σας, οπότε αποφασίσαμε να μην παρακωλύσουμε τις κατατακτήριες καθαρά για λόγους αλληλεγγύης και να μην παρατείνουμε την αναμονή σας (ειδικά για τους εικαστικούς, μετα τη μαλλον-οχι-και-τοσο-τυχαια αναβολή των εξετάσεων).

Στην εποχη του ΔΝΤ, της ανασφάλειας και της ανεργίας, οι επιθέσεις των εντολοδόχων της Τρόικας οξύνονται σε κάθε έκφανση της κοινωνικής ζωής και αγγίζουν όλα τα κομμάτια της. Η απάντηση στο σαθρό μέλλον που μας ετοιμάζουν δεν μπόρει να είναι άλλη από τους συλλογικούς συντονισμένους αγώνες φοιτητών εργαζομένων και νεολαίας, με κατεύθυνση την ανατροπή του μνημονίου.




Όταν η καταπίεση γινεται πραγματικότητα,
η αντίσταση γίνεται δικαίωμα.







ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΑΣΚΤ

Πλαίσιο απόφασης γενικής συνέλευσης Σ.Φ ΑΣΚΤ 01/12/2010

Πλαίσιο Απόφασης Φ.Σ. ΑΣΚΤ για τη Γ.Σ. Την 01.12.2010
Λίγο πολύ, όλοι έχουμε αρχίσει να συνειδητοποιούμε τι συμβαίνει γύρω μας σε κοινωνικό επίπεδο, και πως αυτό έχει αρχίσει να επηρεάζει την καθημερινότητα στη σχολή μας. Παροχές δεδομένες εως σήμερα (σίτιση, στέγαση, υλικά κτλ) βρίσκονται υπο διακύβευση, οι ελλείψεις σε επίπεδο διδακτικού προσωπικού όσο περνά ο χρόνος γίνονται όλο και πιο πιεστικές, ενω η πλήρης απαξίωση των εργασιακών μας δικαιωμάτων μας οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην επισφάλεια. Μέσα σε αυτό το κλίμα απελπισίας έρχονται οι εξαγγελίες της Διαμαντοπούλου να ξεπεράσουν κάθε προσδοκία. Και ενω ήμασταν βέβαιοι πως η φοιτητική πραγματικότητα δεν θα μπορούσε να γίνει χειρότερη και το εργασιακό μέλλον δεν θα μπορούσε να γίνει πιο αβέβαιο διαπιστώνουμε πως μαζί με μας βυθίζεται και ο πάτος.
Όσα εως τώρα γνωρίζαμε για τη δημόσια και δωρεάν παιδεία, το πανεπιστήμιο, το πως λειτουργεί και το πως υπάρχουμε εμείς σε αυτό καταρρίπτονται αυτομάτως με το νομοσχέδιο που έχει στα σκαριά η υπουργός παιδείας και που πρόκειται να καταθέσει τον Γενάρη. Μέσα απ' αυτό προωθούνται οι εξής αλλαγές:
Διοίκηση:
-ανώτατο όργανο λήψης αποφάσεων γίνεται το Συμβούλιο, στο οποίο συμμετέχουν καθήγητες και υπάλληλοι του υπουργείου, και ταυτόχρονα καταργείται η παρουσία των φοιτητών στα όργανα αυτά.
-ο πρύτανης του ιδρύμματος μπορεί να διοριστεί στη θέση ακόμα και αν δεν είναι καθηγητής της σχολής ακόμη μάλιστα και αν είναι καθηγητής σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού.
-τον απόλυτο έλεγχο του ιδρύμματος θα έχει ο μάνατζερ της σχολής.
Εκπαιδευτικός καλλικράτης και περικοπές κρατικής χρηματοδότησης του πανεπιστημίου:
-συγχωνεύσεις και καταργήσεις τμημάτων και σχολών στα πλαίσια του εξορθολογισμού των εξόδων του κράτους για τα πανεπιστήμια.
-η χρηματοδότηση θα γίνεται βάσει της αξιολόγησης, της δυνατότητας δηλαδή της εκάστοτε σχολής να συμπορεύεται με τις απαιτήσεις του υπουργείου, από τα έξοδά της μέχρι των αριθμό αποφοίτων της (οπότε η φοίτηση θα διαρκεί υποχρεωτικά κάποια χρόνια και μετά θα διαγράφεσαι). Επομένως, οι "καλές" σχολές θα χρηματοδοτούνται περισσότερο, σε διαφορετική περίπτωση θα καλούνται να καλύψουν μόνες τους τις ανάγκες τους, ακόμα και να κλείσουν αν αυτό δεν καθιστάται δυνατό.
-στο στόχαστρο πρώτες μπαίνουν οι φοιτητικές παροχές και η περικοπή τους. Δημιουργείται το κουπόνι φοίτησης, το οποίο θ' αποκτάς πληρώνοντας και θα σου παρέχει δωρεάν συγκοινωνία, συγγράμματα και ούτω καθ' εξής, καταργώντας ουσιαστικά το δωρεάν χαρακτήρα της εκπαίδευσης.
Φοιτητική καθημερινότητα:
Πίσω στο λύκειο. Υποχρεωτικές παρακολουθήσεις, απουσίες και αλυσίδες μαθημάτων, που προυποθέτουν πως για να δώσεις μαθήματα ενός εξαμήνου πρέπει να έχεις περάσει το προηγούμενο εξάμηνο και πως για να γραφτείς στο επόμενο έτος πρέπει να 'χεις περάσει συγκεκριμένο αριθμό μαθημάτων.
Διάλυση πτυχίου και επαγγελματικών δικαιωμάτων:
θέσπιση του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, που κατατάσει τους αποφοίτους ανάλογα με τα προσόντα (πιστωτικές μονάδες, σεμινάρια κοκ) που έχουν συγκεντρώσε αλλά και με επιπλέον συνεχείς εξετάσεις, καθιστώντας το πτυχίο ως ένα απλό πιστοποιητικό φοιτησής που δεν κατοχυρώνει καμία επαγγελματική κάλυψη καθώς θα πρέπει μονίμως να εμπλουτίζεις το φάκελο προσόντων σου μέσω της δια βίου μάθησης.
Άσυλο:
το πανεπιστημιακό άσυλο κερδισμένο μέσα από κοινωνικούς αγώνες είναι αυτό που καθιστά το πανεπιστήμιο ως χώρο έκφρασης και ελεύθερης διακίνησης ιδεών, που επιτρέπει την πολιτική έκφραση στις σχολές, έκφραση που πολλές φορές καταφέρνει να θέτει σθεναρές αντιστάσεις απέναντι στο κράτος και να πυροδοτεί το φοιτητικό και ευρύτερα λαικό κίνημα. Αναγνωρισμένο ως επικίνδυνο στοιχείο, έχει μπεί πολλάκις στο στόχαστρο του κράτους, η κυβέρνηση έχει σαφή δημόσια τοποθέτηση για τη μη χρησιμότητά του και αυτή δρομολογεί και μέσα από τις κινήσεις περιστολής του θεσπίζοντας ως χώρους ασύλου μόνο τις αίθουσες διεξαγωγής εκπαιδευτικών διαδικασιών αλλά και μέσα από την παραχώρηση για την απόφαση κατάργησής του στο Συμβούλιο πια, το όργανο στο οποίο οι φοιτητές δεν θα μπορούν να έχουν καμία εκπροσώποπηση και δύναμη.
Κοιτάζοντας πίσω στην πρόσφατη ιστορία των εξ Ε.Ε - Δ.Ν.Τ εκπορευόμενων " κοινωνικών μεταρρυθμίσεων", συμπεραίνουμε πως η απαραίτητη κοινωνική συναίνεση που χρειάζονται οι εκάστοτε κυβερνήσεις εξαγοράζεται με στημένους και προσχηματικούς διαλόγους. Έτσι και τώρα αναβιώνει μπροστά στα μάτια μας η εμποροπανήγυρη του " διαλόγου για την παιδεία". Εκεί καλούνται όλες οι πρυτανικές αρχές να καταθέσουν τις απόψεις και τις προτάσεις τους πάνω στο προσχέδιο του νέου νόμου. Παρά την απόφαση του Φ.Σ ΑΣΚΤ ενάντια στον νέο νόμο πλαίσιο και την απονομιμοποίηση του στημένου διαλόγου τόσο απο συλλόγους φοιτητών ανα την Ελλάδα, όσο και από πρυτανικές αρχές πανεπιστημίων (Καποδιστριακό - ΕΜΠ), η δική μας σύγκλητος για γνωστούς-άγνωστους λόγους επιλέγει να συμμετέχει στον "διάλογο για την παιδεία" και να καταθέσει τις απόψεις της πάνω στον νέο νόμο.
Όσον αφορά στον φερόμενο ως διάλογο και επειδή μάλλον ανατρέχουμε σε διαφορετικά λήμματα απ' οτι το Υπουργείο όταν ακούμε αυτη την λέξη, κάπου εδώ πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι είναι και τι δεν είναι διάλογος για εμάς. Διάλογος είναι οι γενικές συνελεύσεις και οι συλλογικές διαδικασίες. Διάλογος δεν είναι η συγκατάβαση στις αποφάσεις του Υπουργείου. Διάλογος είναι ο αφουγκρασμός των προβληματικών του Πανεπιστημίου και της κοινωνίας απο τα κινήματα και οι πρακτικές που αυτά υιοθετούν. Διάλογος δεν είναι οι δυνάμεις καταστολής και τα δακρυγόνα. Επειδή λοιπόν απο όσο ξέρουμε στο διάλογο κλήθηκαν οι πρυτάνεις και όχι οι γενικές συνελεύσεις και επειδή θεωρούμε πως τα συλλογικά μας συμφέροντα διασφαλίζονται μέσα απο αυτές, αρνούμαστε να συνδιαλλαγούμε με τους υπαλλήλους του Δ.Ν.Τ που προωθούν την πιο αντιδραστική αναδιάρθρωση στους χώρους της παιδείας, της εργασίας και της υγείας στην σύγχρονη κοινωνική ιστορία της Ελλάδας και επιλέγουμε να στήσουμε τον διάλογο για το Πανεπιστήμιο των αναγκών μας μέσα στο ίδιο το πανεπιστήμιο.


Καταληκτικά, εκτιμάμε πως το πανεπιστήμιο που εμείς θέλουμε δεν χωράει στις εξαγγελίες της Διαμαντοπούλου. Εκτιμάμε πως εδώ που φτάσαμε οι συλλογικού αγώνες είναι μονόδρομος και η ιστορία μας έχει διδάξει πως να διεκδικούμεε και πως τελικά να κερδίζουμε. Ήδη αυτή τη στιγμή πολλές σχολές βρίσκονται υπο κατάληψη και συντονίζονται ώστε να συνδιαμορφώσουν τα κινηματικά τους αιτήματα. την Πέμπτη 2/12 έχει κληθεί πανελλαδική- πανεκπαιδευτική πορεία και το μόνο που μας μένει να αναρωτηθούμε είναι αν όχι εμείς, ποιοί; Αν όχι εδώ, που; Αν οχι τώρα, πότε;
                                                

Ένας πίνακας του Klee υπό τον τίτλο ‘Angelus Novus’ απεικονίζει έναν άγγελο που κοιτά σαν να πρόκειται να κινηθεί μακρυά από κάτι που αγνανεύει σταθερά. [...] Το προσωπό του είναι στραμμένο προς το παρελθόν. Όπου παρατηρούμε μια αλληλουχία γεγονότων, αυτός βλέπει μια μεμονωμένη καταστροφή που συνεχίζει να σωρεύει συντρίμμια και να τα ρίχνει μπροστά στα πόδια του. [...] Η καταιγίδα αναπόφευκτα τον ωθεί στο μέλλον προς το οποίο είναι γυρισμένη η πλάτη του, ενώ ο σωρός των συντριμιών έμπροσθεν του μεγαλώνει προς τον Ουρανό. Η καταιγίδα είναι αυτό που ονομάζουμε πρόοδος.”
Walter Benjamin, ένατη θέση,"Θέσεις πάνω στην Φιλοσοφία της Ιστορίας"


ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ:
  1. Κατάληψη της σχολής από τη λήξη της συνέλευσης εως την Τρίτη 07/12. Νέα Γ.Σ. Την Τρίτη σε κατειλημμένη σχολή.
  2. Συμμετοχή του Φ.Σ. Στις εξής κινητοποιήσεις:
      • πανελλαδικη/πανεκπαιδευτική πορεία την Πέμπτη 02/12 στις 12 στα Προπύλαια
      • πορεία στη μνήμη του Α.Γρηγορόπουλου την Δευτέρα 06/12 στις 15.00 στα Προπύλαια.
    1. Αλληλεγγύη στα μοντέλα που λήγουν οι συμβάσεις τους στις 31/12 και βρίσκονται μετέωροι καθώς δεν έχουν ακόμα ανανεωθεί για το 2011. Άμεση ανανέωση των συμβάσεών τους.
    2. Συμφωνία του Φ.Σ.στη διεξαγωγή 2ήμερης εκδήλωσης στο χώρο της σχολής στις 21+22/1 από την ομάδα FUNXION.
    3. Κανονική διεξαγωγή των κατατακτήριων εξετάσεων και των 2 τμημάτων στις ήδη καθορισμένες ημερομηνίες.
Πρωτοβουλία Φοιτητών ΑΣΚΤ
Καταληψόπαιδα!
αύριο Πέμπτη συνάντηση
στη σχολή 10 το πρωί για την πορεία.

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

κατάληψη κατάληψη κατάληψη 
κατάληψη κατάληψη κατάληψη 
κατάληψη κατάληψη κατάληψη 
κατάληψη κατάληψη κατάληψη 
κατάληψη κατάληψη κατάληψη 
κατάληψη κατάληψη κατάληψη 
κατάληψη κατάληψη κατάληψη 
κατάληψη κατάληψη κατάληψη 
κατάληψη κατάληψη κατάληψη 
κατάληψη κατάληψη κατάληψη